Nástroje pro správu provizního programu

Affiliate marketing dokáže zvýšit příjmy o 10 - 60 %.
 
Umíte si ale spočítat, co vám provizní program přináší a kolik vás vlastně stojí?
 
Pokud svůj provizní program spravujete chytře, nemusíte u něj sedět každý den od rána do večera. Stačí mu věnovat nezbytně nutnou dobu a udělat ty důležité činnosti, které mu nejvíce pomohou.
 
Jako affiliate manažer jsem však mnohokrát zažil situaci, kdy majitel provizního programu vůbec netušil, jak jeho provizní program vlastně (ne)funguje.
 
Co nelze měřit, nelze řídit.
 
A proto musíte mít přístup k důležitým informacím.

Můžete si vybrat, kterou cestou chcete jít:

1) Hazard - prostě sypete peníze do affiliate/SEO/PPC/Facebook Ads/… a modlíte se, aby vám vše v konečném výsledku vydělávalo peníze. Tento přístup se zase až tak neliší od opravdového hazardu. Svou roli zde odehrává náhoda a štěstí.
 
2) Sledovat, co se děje, a dělat takové činnosti, které povedou ke zvýšení efektivity vašeho provizního programu. 
 
Nezřídka se potkávám se správci provizních programů, kteří
 
  • Netuší, jestli je jejich provizní program profitabilní.
  • Nemají ponětí, kolik je stojí jedna objednávka přivedená partnerem.
  • Nevědí, co mají dělat, aby svůj provizní program posunuli kupředu.
 
A přitom na tom není nic těžkého, stačí jen být v obraze. Sledovat, jak si provizní program stojí a dělat takové činnosti, které jsou potřeba. Které jej posunou kupředu.

Vím, na co myslíte...

"Ale já se dívám do Google Analytics i do statistik v provizním programu. Vůbec z toho ale nepoznám, co je třeba udělat nebo jak si provizní program vlastně vede."
 
Procházel jsem tím mnohokrát a se spoustou klientů, kterým jsem pomáhal s jejich provizními programy.
 
Ale něco vám povím - není na tom vůbec nic špatného - je to úplně normální a nejste ani první ani poslední.
 
Já se věnuji affiliate marketingu více než 7 let. Více než 7 let je affiliate můj zdroj obživy, náplň každodenní práce a koníček zároveň. Také mi chvíli trvalo, než jsem nabral veškeré zkušenosti.

 

Vytvořil jsem si balíček dokumentů, který mi pomáhá udržet si přehled u každého provizního programu.

Abych měl jasno v tom, jak si provizní program vede a co mohu udělat pro to, abych jej posunul dopředu a aby partneři propagovali můj/klientův provizní program a ne konkurenční.
 
Nástroje pro správu provizního programu vám pomohou s tím,
 
  • jak udělat analýzu konkurence, aby si partneři vybrali váš provizní program a ne jiný.
  • jak si spočítat náklady na provizní program, abyste věděli, kde a co je potřeba upravit.
  • jak si spočítat náklady na jednu objednávku, ať můžete svůj provizní program vylepšovat.
  • kolik vás stojí jedno kliknutí přes partnera, ať si můžete provizní program porovnat s vašimi běžícími PPC reklamami.
  • jak mít důležité statistiky vašeho provizního programu na jednom místě, abyste mohli dělat rozhodnutí na základě reálných dat.

“No jo, tak to nebudu mít v Google Analytics, ale v nějaké tabulce. Stejně se v tom nevyznám…"

Přesně tohle jsem u většiny lidí předpokládal a počítal jsem s tím...
 
Proto jsem ke každému dokumentu připravil také video s velmi podrobným návodem, jak s dokumentem pracovat.
 
Nic vám nebude stát v cestě k úspěšnějšímu proviznímu programu.

 

Podívejte se, jaké nástroje získáte:

Analýza konkurence

Budete mít přehledně zjištěny a zaznamenány veškeré informace o vaší konkurenci.

Náklady na provizní program

Snadno si spočítáte kolik vás bude stát spuštění a správa provizního programu.

Výpočet provize za kliknutí

Snadno si spočítáte kolik vyplácíte za jeden proklik na vaše stránky.

Přínos affiliate programu

Zjistíte, jaký dlouhodobý přínos může mít affiliate pro vaše podnikání. 

Statistiky provizního programu

Budete mít detailní přehled o tom, jak si váš provizní program vede.

Náklady na jednu objednávku

Vypočítáte si náklady na jednu objednávku pro určení ideální výše provize.

Získejte přístup ke všem nástrojům

Zakoupením nástrojů získáte přístup k nástrojům, které mi každý měsíc šetří hodiny času při přípravě a správě provizních programů. To vše za skvělou cenu 147,- Kč